مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 18:002023-09-30سياسي

زنان ما در برابر هجمه های امپریالیسم رسانه ای ایستادند


زنان ما در برابر  هجمه های امپریالیسم رسانه ای که تلاش کرد زیر نقاب زن و آزادی اهداف شوم خود را محقق کند، ایستادگی کردند.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون امور زنان ریاست جمهوری گفت: زنان ما در برابر  هجمه های امپریالیسم رسانه ای که تلاش کرد زیر نقاب زن و آزادی اهداف شوم خود را محقق کند، ایستادگی کردند.

انسیه خزعلی عصر امروز 8 شهریور در اختتامیه جشنواره رسانه ای خورشید که در مرکز همایش های شهدای سلامت مشهد برگزار شد، با اشاره به تلاش غرب برای وارد کردن خدشه به هویت زن ایرانی، اظهار کرد: اما زنان ایرانی با ایستادگی و مقاومت خود اجازه ندادند غرب به اهدافش برسد.

وی ادامه داد: در این زمینه، مقتدای آزادگان و پیامبر استقلال و عزت برای تمام مظلومان جهان، امام خمینی(ره) سکاندار عرصه ای شد که به زنان پیشگامی آموخت و مکرر می فرمود در نهضت انقلاب، زنان بر مردان مقدم بودند.

زنان ایرانی گاه با فداکاری و بدرقه عزیزان خود به میدان نبرد، گاه با حمایت های خود از جبهه ها، گاه با حضور در سنگرهای دانش و گاه با فعالیت در عرصه های اقتصادی نقش تاثیرگذار خود را در جامعه نشان داده اند.

معاون امور زنان ریاست جمهوری با بیان اینکه زنان ایرانی با تاسی از حضرت زهرا (س) توانستند الگوی سومی از زنان را به جهان معرفی کنند، افزود: زنان ما در برابر هجمه های امپریالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان ما در برابر هجمه های امپریالیسم رسانه ای ایستادند

زنان ما در برابر هجمه های امپریالیسم رسانه ای ایستادند